søndag den 1. september 2013

August - favorites

Maybelline BB Creme - Købte den oprindeligt til min konfirmation her i foråret, men nu har jeg brugt den lige siden. Den er meget nem at påføre, og udjævner ens hud, hvilket den også lovede. Prisen er vidst lige til at overkomme - 100 kroner.

Chanel mascara - Jeg fik denne mascara i fødselsdagsgave, og jeg elsker den! Selvom der går en hel dag, drysser den ikke, den er dejlig nem at lægge, og helt vildt flot på. Bestemt anbefalelsesværdig!

Elle - Helt fantastisk magasin, hvis man spørger mig! Jeg har haft abonnement på det i et stykke tid nu, og vil klart anbefale alle modeinteresserede det. Det eneste minus er nok, at langt de fleste ting, de viser ret dyre, men bestemt ikke alle. Layoutet er altid helt vildt gennemført og flot, og artiklerne er skrevet i et godt sprog.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åhhhh, ELLE, love it. x

Sofie sagde ...

Louise: Også heer! :-)