fredag den 29. november 2013

29-11-2013

Eftersom der nu kun er 2 dage til den 1. december, blev jeg altså nødt til at få en samlet bare lidt af mine ønsker, hvilket førte til denne collage - og jeg kan lige så godt sige det, 2 af tingene kommet jeg nok aldrig til at eje .. (gæt selv hvilke)

Nå, men hvis jeg skulle snakke lidt om de mere realistiske ting som parfumen, smykkerne og penslerne, kan jeg altså sige at parfumen er helt vildt lækker. Da jeg modtog det seneste Elle, var der ilagt en prøve på de 3 forskellige parfumer, og min favorit er helt klart Glam Jasmine. 

Smykkerne er fra Julie Sandlaus kollektion for Pieces. Elsker at hun har holdt stilen meget enkel, men med mange fine detaljer. 

Penslerne er fra M. Cosmetics, og jeg har hørt gode ord om deres Professional-linje, derfor står de også højt på listen. De er både billige og skulle også være meget gode. Brushcleaneren er heller ikke på nogen måde dyr - 40 kroner.

Og de 2 lækre items fra Balenciaga kan jeg ikke sætte en finger på ... bortset fra prisen, øv øv! Det er vidst kun i drømmeland, jeg har mulighed for at få fingrene i dem.

2 kommentarer:

Kathrine Johansen sagde ...

Super fine ting, og din blog begynd dog igen! :(.. Æv!

Kig gerne forbi min blog! :)
http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

Kathrine Johansen sagde ...

Super fine ting, og din blog begynd dog igen! :(.. Æv!

Kig gerne forbi min blog! :)
http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/