lørdag den 16. november 2013

Det er nok ikke gået manges næse forbi her i blogland, at Isabel Marants kollektion for H&M udkom i forgårs. Jeg var selv inde bare for at kigge hvordan det så ud, da kollektionen blev lanceret klokken 10, men der var ikke meget at se, eftersom man nærmest ikke engang kunne komme ind på siden, grundet af den voldsomme trafik - MEN jeg har selvfølgelig verdens sejeste mor, der har et arbejde, der foregår på computeren! Så mens jeg var i skole, sad hun i kø til at komme ind på siden, og fik fat i de 3 overstående ting, som jeg forresten glæder mig helt vildt til at modtage! Synes virkelig at det er vildt, at man kan få en top i 100% hør for 199? Så billigt har jeg aldrig set kvalitetstøj før.

Til dem, der ikke fik fat i noget på lanceringsdagen, kan jeg fortælle at der stadig er enkelte items tilbage - men man skal nok skynde sig, for jeg kiggede også i går, og flere af tingene er blevet udsolgt siden da!

Ingen kommentarer: