søndag den 8. september 2013

7-9-13

Følte mig egentlig ret heldig igår. Jeg startede dagen med at besøge den lokale genbrugsforretning, hvor jeg fandt en (meget) lækker og blød Tiger of Sweden strik i mohair til 45 kroner,  ret vildt ikke? Har før også set en See by Chloe nederdel i samme genbrugsforretning, som desværre hverken var min størrelse eller stil.
 
Ikke nok med det, men jeg fandt også en stribet sweatshirt, min mor og jeg er ved at sy ind, da det var en størrelse large.
 
Senere tog vi på loppemarked, hvor jeg fandt 2 gamle ugeblade fra 1952 til 10 kroner stykket, som jeg altså ikke bare kunne lade ligge, og en meget fin, lille ring i sølv, der passer perfekt som en ledring på min finger til 40 kroner tror jeg? Er i hvert fald helt vild med den!
 
Syntes det er lidt pudsigt, at det lige akkurat skulle falde sammen med den dato. Følte I jer også lidt ekstra heldige i går?

Ingen kommentarer: