søndag den 15. september 2013

Did it again ..

 Var i Rosengårdcenteret i går sammen med min mor, og kom lige til at købe et par nye sko til halv pris. Selvom der nok er 1000 andre piger, der også har nogle lignende, ændre det altså ikke min holdning til dem, da jeg syntes de er helt vildt fede. 

Jeg tænker lidt, at mønstret på dem kan give et frist pust til min ellers meget sorte garderobe. Nu glæder jeg mig bare til at se, hvor længe de så også holder, når de er købt for 150 kroner, sat ned fra 300 ..

Har I nogle erfaringer med plateausneakers fra Defeeter?

2 kommentarer:

Sine Larsen sagde ...

Rigtig fede sko :-)
Har selv et par i sorte, men de er desværre gået i stykke ved sålen :-( Men har elsket mine rigtig meget og brugte dem meget til sommer!

www.blogbysine.blogspot.com

Sofie sagde ...

Æv, heldigvis gav jeg kun de 150 for dem, men håber da de holder!