lørdag den 28. september 2013

Making posters ..

Sad og tegnede lidt i går aftes, hvilket egentlig blev til noget meget godt, så her i formiddags har jeg siddet og leget lidt med den på computeren.
Har hentet en del inspiration hos Maries Fabrik, men overskriften opdagede jeg altså først, var den samme efter, at jeg havde fået den ind på min computer, ups ups!

Hvis du gerne vil have plakaten, billedet, eller hvad man nu kalder det, kan du skrive til mig på min email, misssophiies@gmail.com - så vil jeg sende en PDF-fil i A4 format, man kan printe ud gratis.
Det virkede i hvert fald hos mig, så mon ikke også det gør andre steder?

Jeg anbefaler forresten, at man printer den ud på noget tykt og glat fotopapir, tror jeg i hvert fald det hedder, så bliver det pænest. :-)

Kan I lide den?

4 kommentarer:

Marie // Maries Fabrik sagde ...

Hvor er den bare flot! Du må meget gerne indsætte et direkte link til min DIY så andre også kan få inspiration. mvh Marie

Unknown sagde ...

Tusind tak, vil jeg gøre! :-)

Sara Nielsen sagde ...

Den er super skøn. Den minder lidt om Marianne Stenberg's billeder, hvilke jeg virkelig godt kan lide!

http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

Unknown sagde ...

Sara: Tak! Hende har jeg vidst aldrig hørt om, må lige prøve google! :-)