fredag den 18. oktober 2013

 Som jeg også skrev kort om i det tidligere indlæg, om at jeg virkelig manglede penge den anden dag (!!), havde jeg altså købt en ny Chanel neglelak i farven Blue Satin. Den er virkelig flot, selvom jeg endnu ikke har prøvet den. Den er meget mørk, men hvis der kommer lys på den, bliver det til en glitrende, mørk blå, som billederne meget godt viser.

Den anden neglelak, Quartz, købte jeg i en af Tax-free butikkerne i lufthavnen i sommers og kan egentlig kun komme med positive ord omkring den.

Dette indlæg er forresten et planlagt indlæg, og når det bliver udgivet, skulle jeg meget gerne sidde i toget til Jylland, for at besøge min dejlige mormor. Jeg kommer først hjem søndag, så der kommer nok ikke flere indlæg før mandag.

4 kommentarer:

Julia sagde ...

Den ser rigtig fin ud! Godt køb :)

clumsysilhouette.blogspot.dk

Unknown sagde ...

Julia: Tusind tak!

Anonym sagde ...

Super flotte farver! :-)

www.itsmesofie.wordpress.com

Unknown sagde ...

Wow, elsker farven på den guld/bronze farvede!

vil du kigge forbi min giveaway? Du kan vinde et ur. :-D
mylifemyworldlouise.blogspot.dk