torsdag den 17. oktober 2013


Det er altså ikke ligefrem lykken, når man finder verdens PÆNESTE trøje med 75% rabat, men stadig ikke har råd til den, efter at have købt sig halvt fattig i Chanel-neglelak og Monki tidligere på ugen .. Selvom der også var udsalg inde i Monki!

Trøjen er fra Rodebjer og fundet på tilbud inde i Weekday, sat ned fra 1900 til omkring 4-500 kroner. Hvis den nu bare havde kostet halvdelen, ville jeg have haft råd til den - så sørgeligt!

Synes simpelthen den er fed og anderledes (på en god måde)! Jeg har aldrig set en anden trøje, der mindede om i materialet eller snittet. Den sad helt perfekt, lidt oversize men alligevel 'normal' i størrelsen.

Er jeg den eneste, der er helt skudt i den?

4 kommentarer:

Julia sagde ...

Åh, hvor har jeg ondt af dig.. Den situation har jeg bare stået i, ALT for mange gange haha! :)
Men den er sørme også fin :)

Knus
clumsysilhouette.blogspot.dk

Unknown sagde ...

Er glad for jeg ikke er den eneste, det er bare så sørgeligt at stå i sådan en situation!

Frederikke S sagde ...

Synes også den er vildt fed! - behindtheattitude.blogspot.dk

Unknown sagde ...

Frederikke: Det er den nemlig!