tirsdag den 1. oktober 2013

September - favorites

Har igen udvalgt 3 af mine favoritter til jer fra september - mit glattejern, CC-cream fra Loreál og mobil. Nogle har jeg først lige fået øjnene op for, andre har jeg længe haft stor glæde af og vil derfor gerne anbefale andre dem!

CC-cream fra Loréal: Jeg fik den i fødselsdagsgave i midten af august, efter at have den i en reklame i fjernsynet (ja, det er ikke ofte, men jeg bliver også lokket af reklamer). Til at starte med, syntes jeg, den var lidt bøvlet at bruge, da jeg aldrig havde brugt en foundation før, men efter at have forsøgt igen, og givet mig selv tid til det, fik jeg virkelig øjnene op for den. Det er ikke en jeg bruger på travle morgener, men når jeg har tid, syntes jeg virkelig den er god. 

 Det starter med at være en grønlig creme, men når man begynder at udjævne den på huden, transformere den sig hurtigt til en foundation. Det var her, jeg var lidt nervøs i starten, men den var slet ikke så besværlig endda. Den har en god 'konsistens', hvis man kan sige det og er rimelig nem at arbejde med, når man har forsøgt sig med den et par gange. Det er i hvert fald min erfaring. :-)

Samsung Galaxy S3: Helt fantastisk mobil, hvis man spørger mig. Både indeni og udenpå! Jeg synes den har en god størrelse, selvem den er ret stor. Man kan enormt mange ting med den, bla. er noget, jeg synes er enormt smart, ansigtslås. Altså den kan genkende ens ansigt, når man låser den op! Hvis en, der ikke ejer telefonen, forsøger at låse den op, kan det ikke ret nemt lade sig gøre. Det er dog ikke en funktion, jeg benytter mig så meget af, da det alligevel tager lidt tid at låse den op så.

Kameraet er virkelig også et plus, da den tager virkelig gode billeder, også tæt på! En tredje ting jeg virkelig har meget glæde af, er mulighederne for designet af ens startskærm. Der er mange forskellige widgets, der er nemme at rykke rundt på og generelt bare mange muligheder.

Det er virkelig en anbefalelsesværdig mobil, og nu hvor 4'eren er udkommet, er den blevet en del billigere.

Glattejern fra Artist: Jeg fik også mit glattejern i fødselsdagsgave, efter at have fået anbefalet det af min frisør. Mit gamle var efterhånden ikke så godt mere, men det må jeg bestemt sige, at mit nye er.

Nu er glattejerne generelt set ikke min helt stærke side, men bare det virker effektivt, uden at skade håret og er godt at bruge, så er jeg tilfreds. De ting opfylder det fra Artist bestemt!

Designet og farverne er bestemt også et plus, det det både er lækkert at holde og en fryd for øjet, hehehe ..

Nu fik jeg dog også skrevet en kvart roman om, hvor højt jeg elsker de ting, jeg har udvalgt som favoritter i september, men tak for dem, der holdte ud og læste det hele! (hvis der altså er nogen, det holdte ud så længe ;-))


Ingen kommentarer: