onsdag den 2. oktober 2013

DIY inspiration - magazine hanger


For noget tid siden faldt jeg over denne (meget) simple idé: at bruge en bøjle, til at holde styr på ens magasiner. Jeg er ved at være lidt træt af, bare at ligge magasinet på gulvet, hvis jeg ikke lige når at læse det færdigt med det samme, eller lige skal huske en bestemt side. 

Her ville dette ville være en perfekt idé. Den virker både som et bogmærke, opbevaring og er nem at lave, da der næsten intet skal gøres og er samtidig meget pæn! Lækkert ikke?

Hvad synes I om idéen? Kunne I selv finde på at bruge den?

2 kommentarer:

Julia sagde ...

Synes det er en vildt fin idé! Det ser stilfuldt og personligt ud på samme tid - det er sgu da ret sejt :) Det kunne jeg helt sikkert godt overveje.
Faldt lige over din blog, og den er virkelig lækker. Du har dig nu en fast læser mere ;)
God aften!

clumsysilhouette.blogspot.dk

Unknown sagde ...

Tusind tak, det er jeg virkelig, virkelig glad for at høre! Hvor er du sød!